Rekrutacja do Sekcji Prawa Pracy
Studencka Poradnia Prawna UJ ogłasza nabór studentów do Sekcji Prawa Pracy na rok akademicki 2023/2024.
Warunkiem formalnym przyjęcia do Sekcji Prawa Pracy jest:
- ukończenie III roku studiów oraz
- zaliczenie egzaminu z przedmiotu "Prawo cywilne"
Mile widziane będzie zaliczenie przedmiotu:
- "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych" oraz
- "Postępowania cywilnego"
Zgłoszenia, zawierające następujące dokumenty:
- Formularz zgłoszeniowy;
- CV ze zdjęciem (proszę podawać e-mail w domenie @student.uj.edu.pl);
- List motywacyjny;
- Oświadczenie dotyczące ubezpieczenia;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
należy kierować na adres mailowy: zuzannaporadniaspp@gmail.com w nieprzekraczalnym terminie do 24 września 2023 r. (nowy termin)
Oświadczenia z pkt 4 i 5 należy wydrukować, podpisać i załączyć zeskanowane do aplikacji.
Wszystkie pliki proszę przesyłać w formacie pdf.
CV – poza standardowymi danymi – powinno zawierać następujące informacje:
- przedmioty obligatoryjne i podstawowe deklarowane w roku akademickim 2023/2024;
- odbyte praktyki i praktyki planowane na rok akademicki 2023/2024;
- działalność w ramach uczelni oraz bardzo szeroko rozumianą działalność pozauczelnianą;
- zainteresowania.
Druga tura rozmów kwalifikacyjnych odbędzie się 27 września 2023 r. w godzinach popołudniowych w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej UJ przy ul. Grodzkiej 53 (forma stacjonarna). Informacja z dokładną godziną rozmowy zostanie wysłana do kandydatów drogą mailową po zamknięciu rekrutacji tj. najpóźniej 26 września 2023 r.
Wszelkie informacje na temat działalności Sekcji i Poradni można uzyskać odwiedzając stronę internetową Poradni lub wysyłając e-mail na adres: zuzannaporadniaspp@gmail.com